Original title:
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti
Translated title:
Proposal for Changes of Marketing Communication of selected Company
Authors:
Pospíšilová, Kateřina ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem změn marketingové komunikace vybrané společnosti. Jedná se o značku Intimissimi a její konkrétní pobočku v Brně, v nákupním centru Galerie Vaňkovka. Na základě prováděných analýz současného stavu budou navrženy změny, které si kladou za cíl zlepšit vnímání značky zákazníky.
This bachelor thesis is focused on the proposal of changes in the marketing communication of selected company. According to the evaluation of the current state of communication mix, the suggestions are proposed. The main goal of the changes is to improve the perception of the Intimissimi brand by Czech customers.
Keywords:
communication mix; Intimissimi; Marketing; promotion; Intimissimi; komunikační mix; Marketing; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/83612