Název:
Využití marketingu v podniku s ubytovacími službami
Překlad názvu:
The Using of Marketing in the Company providing Accommodation
Autoři:
Kadubec, Karel ; Výchorec, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Základním předmětem této bakalářské práce „Využití marketingu v podniku s ubytovacími službami“ je provedení analýzy současného stavu marketingové stránky podniku a za použití vhodných nástrojů návrh vhodného marketingového řešení pro zefektivnění marketingové situace apartmánu. Smyslem je analyzovat současný stav marketingového řešení Apartmánu Magura 37 - DONOVALY a na základě výstupů provedených analýz navrhnout opatření, které zajistí udržení stávajících zákazníků, ale především přilákají potencionální zákazníky a zvýší povědomí o apartmánu.
This bachelor thesis is focused on analyzing marketing situation of Mountain Apartman Magura 37 - DONOVALY. It is implemented on analysis methods and the main purpose is evaulating the current situation of the marketing situation of apartman. According to the results of analysis, bachelor thesis gives a proposal of retaining of current customers and also increasing new customers and increasing the apartman awareness.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketing služeb; marketingový mix; služby; Marketing; marketing communication; marketing mix; marketing of services; services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83176