Název:
Komunikační mix společnosti
Překlad názvu:
Marketing Communication Mix of the Company
Autoři:
Kollár, Robin ; Hudeček, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix rekreačního zařízení Slovácký dvůr Ostrožská Nová Ves, který byl založen v roce 2014. Toto rekreační středisko patří k jedněm z největších kempů a penzionů ve Zlínském kraji. Práce popisuje komunikační prvky, které budou sloužit ke zvýšení efektivity komunikace tohoto obchodu a zvýšení prodeje nabízených služeb.
This bachelor thesis focuses on the communication mix of the recreation facility Slovácký dvůr Ostrožská Nová Ves, which was founded in 2014. This recreation centre is belong to one of the largest camp and guesthouse in the Zlín region. The bachelor thesis describes communication elements that will help to increase the efficiency of communication of this business and increase sales of offer services.
Klíčová slova:
e-shop; komunikace; komunikační mix; online marketing; podpora prodeje; reklama; sociální sítě; advertisement; communication; communication mix; e-shop; online marketing; sales promotion; social networks
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83159