Název: Analýza online marketingu a jeho přínos pro konkurenceschopnost vybrané instituce
Autoři: KAMARÝT, Jan
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; dotazník; online marketing; webové stránky; analysis; online marketing; questionnaire; website
Citace: KAMARÝT, Jan. Analýza online marketingu a jeho přínos pro konkurenceschopnost vybrané instituce. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/46761

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381596


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet