Original title: Analýza online marketingu a jeho přínos pro konkurenceschopnost vybrané instituce
Authors: KAMARÝT, Jan
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analysis; online marketing; questionnaire; website; analýza; dotazník; online marketing; webové stránky
Citation: KAMARÝT, Jan. Analýza online marketingu a jeho přínos pro konkurenceschopnost vybrané instituce. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/46761

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381596


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-07-09, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share