Original title:
Marketingový mix vybraného vinařství
Translated title:
Marketing Mix of the Winery
Authors:
Sukup, Tadeáš ; Schüller, David (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem vinařství Víno Botur. Stěžejními body práce jsou analýza a rozvoj marketingového mixu. Návrhová část se poté zaměřuje na konkrétní návrhy, které vychází z provedených analýz.
This thesis deals with the marketing mix of the Vino Botur winary. The main points are analysis and developing the marketing mix. The design part then focuses on a specific suggestions that are based on the performed analyzes.
Keywords:
distribution; marketing; marketing mix; price; product; propagation; winery; cena; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; vinařství
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/82726