Název:
Návrh marketingového mixu nově vznikající společnosti
Překlad názvu:
Marketing Mix Proposel for Emerging Company
Autoři:
Warzecha, Tomáš ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingového mixu nově vznikajícího minipivovaru v Lomnici u Tišnova. Tato bakalářská práce se skládá z teoretické části, kde jsou vymezeny základní pojmy, analytické části, tvořené hlavně průzkumem trhu v okolí místa vzniku minipivovaru a části praktické, kde jde o konkrétní návrhy marketingového mixu pro minipivovar.
The Bachelor’s thesis describes creating of marketing mix for newly opened microbrewery situated in Lomnice u Tišnova. The thesis consist of theoretical part, which framed basic concepts, analytical part which consists mainly of the market research in place where the business will be developed. Then follows practical part which describes concrete marketing mix for microbrewery.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; produkt; průzkum trhu; zákazník; customer; market research; marketing; marketing mix; product
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82722