Original title:
Marketingový výzkum pro společnost Invia.cz, a.s.
Translated title:
Marketing Research for Company Invia.cz, a.s.
Authors:
Růžičková, Lucie ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků cestovní agentury Invia.cz a také analýzou spotřebitelského chování při výběru dovolené. Teoretická část se vymezuje stěžejní pojmy, v analytické části jsou užity metody a dotazníkové šetření. Na závěr byla veškerá zjištěná data vyhodnocena a byly vytvořeny návrhy na zlepšení vedoucí ke zkvalitnění poskytovaných služeb ve vybrané společnosti.
This bachelor’s thesis deals with marketing research customer satisfaction for travel agency Invia.cz and also consumer behaviour analysis. The theoretical part of the thesis deals with crucial concepts, in the practical part of this thesis are used methods and questionnaire survey. At the end of this thesis all data were evaluated and were made the suggestions for improvement leading for higher services quality in selected company.
Keywords:
marketing; marketing research; SWOT analysis; travel agency; cestovní agentura; marketing; marketingový výzkum; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/82710