Název:
Strategie pro expanzi zvolené společnosti
Překlad názvu:
Strategy for the Expansion of Chosen Company
Autoři:
Fridrichová, Veronika ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Predmetom diplomovej práce je vybranie vhodnej stratégie pre expanziu zvoleného podniku. Vybraný podnik sídliaci v Brne sa zaoberá vývojom software pre tvorbu a správu obsahu webu. Podkladom pre výber stratégie sú analýzy vonkajšieho prostredia – potenciálneho trhu pre vstup, analýzy vnútorného prostredia podniku a jeho finančná analýza. Poslednú časť práce tvoria vlastné návrhy a odporučené riešenia.
Aim of the diploma thesis is to choose a suitable strategy for expansion of the selected company. The chosen company based in Brno develops web content management software. The strategy is made based on analyses of external environment – potential market for entry, analyses of internal environment of the company and its financial analysis. The last part of the thesis consists of suggestions and proposed solutions.
Klíčová slova:
internationalization; market entry; marketing mix; PEST analysis; SWOT analysis; web content management
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81881