Název:
Sociální média a jejich vliv na demokratické volby
Překlad názvu:
Social Media and their Influence on Democratic Elections
Autoři:
Khyzhniak, Veronika ; Žouželková Bartošová, Marie (oponent) ; Froehling, Kenneth (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [eng][cze]
Technologický pokrok výrazně zlepšil způsob, jakým mohou lidé na celém světě komunikovat. Sociální sítě velmi usnadňují živou komunikaci nejen pro obyčejné lidi, ale také pro zástupce legislativní moci. Prostřednictvím sociálních médií mohou politici propagovat svou politickou kampaň a svou stranu a díky tomu rychle a ekonomicky získat podporu. Americká prezidentská volba v roce 2016 zdůraznila důležitost komunikace sociálních médií v demokratických volbách po celém světě. Cílem bakalářské práce je prozkoumat různé formy sociálních médií a vyzdvihnout jejich vliv na demokratické volby. Projekt se zabývá vlivem Twitteru a Facebooku na volby v USA v roce 2016 a popisuje způsob, jakým je kandidáti používali během prezidentského klání. Klíčová
Progress in online technology has greatly improved the way how people all over the world can communicate with each other. Social networks greatly facilitate live communication not only for ordinary people but also for representatives of the legislative power. With the help of social media, politicians can promote their political campaign, advertise their party and, thanks to this, quickly and economically gain supporters. The 2016 US presidential elections highlighted the importance of social media communication on democratic elections worldwide. The aim of the thesis is to study different forms of social media. The project deals with the impact of Twitter and Facebook in the 2016 USA election and describes the way candidates were using it during the race.
Klíčová slova:
communication; Donald Trump; Facebook; Hillary Clinton; political campaign; presidential elections; social media; Twitter; Donald Trump; Facebook; Hillary Clinton; komunikace; politická kampaň; prezidentské volby; sociální média; Twitter
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81707