Original title:
Marketingová komunikace značky APOGEO
Translated title:
Marketing comnunication of the brand APOGEO
Authors:
Karlíčková, Jana ; Postler, Milan (advisor) ; Polanská, Jana (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] První část práce je věnována teorii marketingové komunikaci, marketingovému plánu a především komerčním komunikacím. Další část je věnována představení skupiny APOGEO a analýze její marketingové komunikace za rok 2008. V závěrečné části je zhodnocena efektivita marketingové komunikace značky APOGEO a jsou navržena možná zlepšení.The first part of the work is given to theory about marketing, marketing communication and commercial comunications. The next part is about APOGEO Group, its marketing comunication during the year 2008. The last part of this work analyzes marketing communicaion of the APOGEO Group and gives some recommendations how to improve it.
Keywords:
commercial communication; market of services B-to-B; marketing communication; komerční komunikace; marketingová komunikace; trh služeb B-to-B
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7778