Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction and Proposals for Its Improvement
Authors:
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce je zamena na problematiku spokojenosti zákazník malé slovenské společnosti promovie. Cílem mé práce je navrhnout taková opatení, která zvýší její úrove. Základem jsou analýzy vnitního i vnjšího prostedí společnosti, a marketingový przkum ve form elektronického dotazníku. Získaná data jsou podrobena analýze, následnému vyhodnocení a v závru jsou uvedeny návrhy konkrétních zmn, které povedou ke zvýšení úrovn spokojenosti zákazník vybrané společnosti.
This thesis deals with the topic of customer satisfaction at a small Slovak company promovie. The aim of my thesis is to propose measures to increase the level of customer’s satisfaction. The thesis is based on the analysis of internal and external business environment and marketing research in the form of an electronic questionnaire. The acquired data are analysed, interpreted and then used to propose changes to increase the customer satisfaction in the company.
Keywords:
customer; marketing mix; marketing research; regression analysis; Satisfaction; services; marketingový mix; marketingový przkum; regresní analýza; služby; Spokojenost; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81334