Název:
Návrh na zlepšení marketingového mixu vinařské společnosti
Překlad názvu:
Proposal of Improving Marketing Mix of the Wine Company.
Autoři:
Duhajský, Michal ; Bubeník, Radomír (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na marketing, a to především na marketingový mix vinařského podniku. Teoretická část je věnována definici základnách pojmů marketingu-marketingového mixu, jeho nástrojů a analýz potřebných ke zlepšení marketingového mixu. Analytická část je zaměřena především na marketingový mix, na analýzu současného stavu podniku a v návrhové části jsou navrhnuté změny na zlepšení marketingového mix podniku.
This diploma thesis is focused on marketing especially marketing mix of a wine company. The theoretical part is devoted to definitiv of basic marketing concepts-marketing mix and its instruments and analyzes necesary for creation of a marketing mix. The analytical part is focused mainly on the marketing mix, the analysis of the current state of the company and in a proposed part are changes of the marketing mix of the company.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace; vinařský podnik; distribution; marketing mix; price; product; promotion; wine company
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81263