Název:
Spokojenost zákazníků
Překlad názvu:
Customer Satisfaction
Autoři:
Marečková, Tereza ; Tunkl, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na spokojenost zákazníků. Byly vytvořeny dílčí analýzy podniku a na jejich základě sestaveny návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků. V první části jsou popsána teoretická východiska. V další části je popsána analýza podniku a současná situace podniku pomocí vnějšího a vnitřního prostředí. Na to navazuje návrhová část práce s konkrétními návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
The master thesis is focused on customer satisfaction of the selected facility. Proposals of customer satisfaction are based on partial analysis. The first part of the thesis is focused on a theoretical basis. The second part is analytical and is focused on current state of the company and its evaluation through external and internal environment analysis. Last part of the thesis contents proposals to increase customer satisfaction.
Klíčová slova:
marketingový mix; PESTLE analýza; Porterova analýza; spokojenost zákazníků; SWOT analýza; customer satisfaction; marketing mix; PESTLE Analysis; Porter’s Five Forces Analysis; SWOT Analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81260