Název: Nákupní chování zákazníků online supermarketu
Překlad názvu: Purchasing Behaviour of Online Supermarket Customers
Autoři: KLEIN, Robert
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-commerce; e-shop; marketingová komunikace; Nákup potravin online; nákupní chování; persona; e-commerce; e-shop; marketing communication; persona; Purchasing grocery online; shopping behaviour
Citace: KLEIN, Robert. Nákupní chování zákazníků online supermarketu. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50800

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-376315


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet