Original title: Nákupní chování zákazníků online supermarketu
Translated title: Purchasing Behaviour of Online Supermarket Customers
Authors: KLEIN, Robert
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: e-commerce; e-shop; marketing communication; persona; Purchasing grocery online; shopping behaviour; e-commerce; e-shop; marketingová komunikace; Nákup potravin online; nákupní chování; persona
Citation: KLEIN, Robert. Nákupní chování zákazníků online supermarketu. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/50800

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-376315


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-06-19, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share