Original title: Význam a využití vybraného propagačního prostředku
Translated title: The meaning and use of selected promotional tool
Authors: UHLÍŘOVÁ, Michaela
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; exhibitions; fairs; personal selling; promotion of product; promotion tool; public relations; sales promotion; osobní prodej; podpora prodeje; podpora produktu; propagační prostředek; public relations; reklama; veletrhy; výstavy
Citation: UHLÍŘOVÁ, Michaela. Význam a využití vybraného propagačního prostředku. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/50144

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-376098


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-06-19, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share