Název:
Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce
Překlad názvu:
Sales promotion focused on consumers in a selected retail unit
Autoři:
DAVIDOVÁ, Monika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá tématem podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce. V teoretické části práce je vymezen vznik obchodu, jeho členění funkce a specifika. Následující kapitola popisuje marketingovou komunikaci, která je členěna do 5 ti hlavních kategorií - reklama, osobní prodej, podpora prodeje, public relations a direct marketing. Literární rešerši uzavírá kapitola marketingový výzkum, která je věnována metodám použitým v praktické části práce. Cílem této diplomové práce je zhodnocení podpory prodeje zaměřené na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce a návrh doporučení pro zlepšení podpory prodeje. Pro účely práce byla vybrána maloobchodní jednotka Penny Market ve Veselí nad Lužnicí, kde bylo realizováno dotazníkové šetření se spotřebiteli a individuální hloubkový rozhovor s vedoucí prodejny. Na základě získaných informací byly vyhodnoceny výsledky a uvedeny návrhy pro zlepšení podpory prodeje v této konkrétní prodejně. This thesis is focusing on the sales promotion at a selected retail unit. The theoretical part of this work focuses on history of trade, its diversification, functions and specifics. The following chapter describes marketing communications and is split into 5 different categories advertisement, personal selling, sales promotion, public relations and direct marketing. The literary recherche concludes with a chapter about marketing research, which is focused on methods used in practical part of the work. The purpose of this thesis is to evaluate sales promotion focused on consumers in a selected retail unit and to bring proposals for development of sales promotion. For the purposes of the work, Penny Market in Veseli nad Luznici have been chosen, where surveys and one-on-one in-depth interview with the manager of the store have been carried out. Based on the results from processing collected data, recommendations to improve development in the selected store are proposed.
Klíčová slova:
maloobchodní jednotka; marketingová komunikace; obchod; podpora prodeje; spotřebitel; consumer; marketing communication; retail unit; sales promotion; trade Citace: DAVIDOVÁ, Monika. Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50043