Název: Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce
Překlad názvu: Sales promotion focused on consumers in a selected retail unit
Autoři: DAVIDOVÁ, Monika
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: maloobchodní jednotka; marketingová komunikace; obchod; podpora prodeje; spotřebitel; consumer; marketing communication; retail unit; sales promotion; trade
Citace: DAVIDOVÁ, Monika. Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50043

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-376079


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet