Original title: Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce
Translated title: Sales promotion focused on consumers in a selected retail unit
Authors: DAVIDOVÁ, Monika
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: consumer; marketing communication; retail unit; sales promotion; trade; maloobchodní jednotka; marketingová komunikace; obchod; podpora prodeje; spotřebitel
Citation: DAVIDOVÁ, Monika. Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/50043

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-376079


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-06-19, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share