Original title: Subjektivní vliv sociální reklamy na studenty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.
Translated title: Subjective Influence of Social Advertising to Students of University of South Bohemia in České Budějovice.
Authors: ZAJACOVÁ, Veronika
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Faculty of Economics of the University of South Bohemia in České Budějovice; Faculty of Health and Social Influence of the University of South Bohemia in České Budějovice; social advertising; subjective influence; Ekonomická fakulta JU; sociální reklama; subjektivní vliv; Zdravotně sociální fakulta JU
Citation: ZAJACOVÁ, Veronika. Subjektivní vliv sociální reklamy na studenty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/48911

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-375883


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-06-19, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share