Název:
Využití moderních informačních technologií při podpoře prodeje regionálních potravin
Autoři:
PILBAUER, Pavel Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je charakterizovat využití moderních komunikačních prostředků v rámci internetových platforem, jako jsou sociální sítě, webové stránky, tvorba videí apod. V první části se zabývám obecným objasněním jednotlivých služeb umožňujících internetový marketing. V další části detailněji popisuji možnosti jednotlivých služeb jako součástí komunikačního mixu firem produkujících regionální potraviny a hodnotím jejich přínos.The aim of this bachelor project is to define the use of modern mean of communication on the internet platforms, such as social networks, websites, video cration etc. In the first part Ii deal with general clarification of services enabling internet marketing. In the next part, I describe in detail the possibilities of each service as part of the communication mix of companies producing regional foods. I evaluate their contribution.
Klíčová slova:
online marketing; PPC reklama; regionální potravina; sociální sít; webová stránka; online marketing; PPC advertisement; regional food; social network; website Citace: PILBAUER, Pavel. Využití moderních informačních technologií při podpoře prodeje regionálních potravin . České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/46676