Original title:
Využití moderních informačních technologií při podpoře prodeje regionálních potravin
Authors:
PILBAUER, Pavel Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je charakterizovat využití moderních komunikačních prostředků v rámci internetových platforem, jako jsou sociální sítě, webové stránky, tvorba videí apod. V první části se zabývám obecným objasněním jednotlivých služeb umožňujících internetový marketing. V další části detailněji popisuji možnosti jednotlivých služeb jako součástí komunikačního mixu firem produkujících regionální potraviny a hodnotím jejich přínos.The aim of this bachelor project is to define the use of modern mean of communication on the internet platforms, such as social networks, websites, video cration etc. In the first part Ii deal with general clarification of services enabling internet marketing. In the next part, I describe in detail the possibilities of each service as part of the communication mix of companies producing regional foods. I evaluate their contribution.
Keywords:
online marketing; PPC advertisement; regional food; social network; website; online marketing; PPC reklama; regionální potravina; sociální sít; webová stránka Citation: PILBAUER, Pavel. Využití moderních informačních technologií při podpoře prodeje regionálních potravin . České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/46676