Název:
Plán podpory rozvoje marketingových aktivit vodácké půjčovny ve Znojmě
Překlad názvu:
Plan how to support marketing activities development in boat rental in Znojmo
Autoři:
Horáková, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šrámek, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Plán podpory rozvoje marketingových aktivit vodácké půjčovny ve Znojmě. Cíle: Cílem práce je analýza marketingových aktivit (včetně SWOT analýzy) vodácké Půjčovny lodí Dyje ve Znojmě a na základě těchto zjištění navržení plánu jejich rozvoje, podpůrných činností a doplňujících aktivit. Pozitivně tak přispět k propagaci půjčovny, nejen ve Znojmě, ale i v celém Jihomoravském kraji. Výsledkem práce bude navržení konkrétních technických i kreativních kroků k doplnění stávajících, ale i nových marketingových aktivit pro rok 2018. Metody: Data byla získána na základě dokumentů a informací poskytnutých přímo Půjčovnou lodí Dyje. Následně byla využita při analýze marketingového prostředí, ve kterém se organizace nachází. Pro zjištění slabých a silných stránek, které byly při propagaci vyzdvihnuty, byla sestrojena SWOT analýza podniku. Výsledky: Půjčovna lodí Dyje má nedostatky v oblasti propagace a nástrojů nepřímé komunikace se zákazníky. Na základě tohoto poznatku byl vytvořen plán na podporu rozvoje stávajících a zcela nových marketingových aktivit, které osloví širší veřejnost a potenciální zákazníky Půjčovny lodí Dyje. Klíčová slova: nezisková organizace, spolek, služby, marketingové aktivity, marketingové prostředí, SWOT analýza, plán rozvojeTitle: Plan how to support marketing activities development in boat rental in Znojmo. Objectives: The aim of the thesis is to analyze (including SWOT analysis) the marketing activities of the company Půjčovna lodí Dyje in Znojmo. On the basis of these findings to propose a plan for their development. The next task is to establish support activities and complementary activities to contribute positively to the promotion of rentals not only in Znojmo but also in the region South Moravia. The result of the work would be a proposal for specific technical and creative steps to complement existing but also new marketing activities of the 2018 period. Methods: Information and data were based of the documents and information provided directly by the company Půjčovna lodí Dyje. They were subsequently used in analyzing the marketing environment, where the organization is located. After identifying the weaknesses and strengths that were subsequently highlighted in the promotion, will be build a SWOT analysis of the company. Results: The company Půjčovna lodí Dyje has shortcomings in the promotion and indirect communication tools with customers. Based on this knowledge, a plan has been developed to support the development of existing and brand new marketing activities that appeal to the wider public and...
Klíčová slova:
Marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; SWOT analýza; vodní turistika; Marketing; marketing communication; marketing strategy; SWOT analysis; water tourism