Název: Place in mind: measuring an image and managing a brand (case study of small Moravian towns)
Překlad názvu: Místo v mysli: měření image a management značky (na příkladu malých moravských měst)
Autoři: Frantál, Bohumil
Typ dokumentu: Příspěvky z konference
Konference/Akce: CONGEO 2007 - Regions, Localities and Landscapes in New Europe, Brno (CZ), 2007-08-27 / 2007-08-31
Rok: 2007
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: image management; place branding; place image; regional identity
Číslo projektu: CEZ:AV0Z30860518 (CEP)
Zdrojový dokument: Regions, Localities and Landscapes in New Europe, ISBN 978-80-86407-24-1

Instituce: Ústav geoniky AV ČR (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0149663

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-37543


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Věda a výzkum > AV ČR > Ústav geoniky
Konferenční materiály > Příspěvky z konference
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet