Název:
Řízení služeb ve vybraném podniku
Překlad názvu:
The Management of Services in a Selected Company
Autoři:
ČERNÁ, Kateřina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce bylo prozkoumat míru spokojenosti zákazníků ohledně poskytovaných služeb společnosti Kenast, s.r.o. Podnik se zaměřuje na školní a kancelářský nábytek, který doplňuje o nabídku služeb. Podnik byl zhodnocen pomocí analýz specializujících se na vnější a vnitřní prostředí podniku. V praktické části byly provedeny analýzy stavu podniku. Mezi vybrané analýzy patří například STEP analýza, SWOT analýza, SPACE matice či dotazníkové šetření. Dotazníkové šetření bylo poskytnuto zákazníkům podniku, kteří hodnotili svou spokojenost s poskytovanými službami. Na základně provedených analýz byly vytvořeny návrhy, které by v budoucnu měly poskytování služeb zdokonalit. Návrhů nebylo moc, jelikož z provedených analýz je patrné, že pozice podniku na trhu je velice silná a zákazníci jsou s nabídkou služeb zcela spokojeni. Proto je podniku doporučeno se stále orientovat na své zákazníky, zachovat si status "rodinného podniku s výjimečnou atmosférou" a poskytovat kvalitní služby tak, jako tomu bylo doposud.The aim of this bachelor thesis was to examine the degree of customer satisfaction with Kenast, s.r.o. The company focuses on school and office equipment. The company was evaluat through analyses specializing in external and internal environments. In the practical part analyses of the state of the company were carried out. Selected analysis include, for example, STEP analysis, SWOT analysis, SPACE matrix, or questionnaire survey. The questionnaire survey was provid to 100 business customers who rated their satisfaction with the services. On the basis of the analysis carried out, proposals were made to improve the service in the future. The proposals were not very much because the analysis made show that the position of the company on the market is very strong and the customers are fully satisfied with the offer of services. Therefore, it is recommended to the company to remain focused on its customers, maintain the status of "family business with exceptional atmosphere" and provide high quality services as it has been so far.
Klíčová slova:
marketing; podnik; podnikatelský plán; služby; řízení; business plan; company; managamenet; marketing; services Citace: ČERNÁ, Kateřina. Řízení služeb ve vybraném podniku. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50161