Název:
Nová média v marketingové komunikaci destinace
Překlad názvu:
New Media in Promotion of Destination
Autoři:
HORVÁTHOVÁ, Nikola Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo provést rozbor nových médií a jejich využití v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu. Tento cíl byl naplněn pomocí kvantitativního výzkumu, který byl v této práci proveden. Na základě výsledků tohoto výzkumu byl navržen nový komunikační mix vybrané destinace za využití nových médií.The aim of the bachelor thesis was to analyze especially the new media and how to use them in marketing communication of destinations. The aim of work was met by using quantitative research, which was made. Based on the results of a quantitative research was designed a communication mix using new media.
Klíčová slova:
destinace cestovního ruchu; marketingová komunikace; Nová média; propagace destinace; marketing communication; New media; promotion of destination; tourism destination Citace: HORVÁTHOVÁ, Nikola. Nová média v marketingové komunikaci destinace. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50036