Original title:
Nová média v marketingové komunikaci destinace
Translated title:
New Media in Promotion of Destination
Authors:
HORVÁTHOVÁ, Nikola Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo provést rozbor nových médií a jejich využití v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu. Tento cíl byl naplněn pomocí kvantitativního výzkumu, který byl v této práci proveden. Na základě výsledků tohoto výzkumu byl navržen nový komunikační mix vybrané destinace za využití nových médií.The aim of the bachelor thesis was to analyze especially the new media and how to use them in marketing communication of destinations. The aim of work was met by using quantitative research, which was made. Based on the results of a quantitative research was designed a communication mix using new media.
Keywords:
marketing communication; New media; promotion of destination; tourism destination; destinace cestovního ruchu; marketingová komunikace; Nová média; propagace destinace Citation: HORVÁTHOVÁ, Nikola. Nová média v marketingové komunikaci destinace. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/50036