Název: Využití psychologie v marketingu
Překlad názvu: Use of Psychology in Marketing
Autoři: ŠINKOVÁ, Jiřina
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace; marketing; motivace; postoje; psychologie; zákazník; attitudes; communication; customer; marketing; motivation; psychology
Citace: ŠINKOVÁ, Jiřina. Využití psychologie v marketingu. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/47101

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-375324


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-05-28, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet