Název: Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti Event Marketingu
Překlad názvu: Marketing Strategy in Event Marketing Services
Autoři: Hrbáč, Vojtěch ; Krejčí, Zbyněk (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: EDE; event; event marketing; tvůrčí skupina; Éclaire d'Émotion; creativ group; EDE; event; event marketing; Éclaire d'Émotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/71629

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-374712


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-05-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet