Original title: Vnímaná akademická účinnost u žáků s problematickým chováním v ústavní výchově
Translated title: Academic self-efficacy of pupils with problematic behavior in instituional care
Authors: Matějková, Veronika ; Morávková Krejčová, Lenka (advisor) ; Horáková Hoskovcová, Simona (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Academic self-efficacy|self-efficacy|problematic behaviour|institutional care|children's home with school; Vnímaná akademická účinnost|vnímaná osobní účinnost|problematické chování|ústavní výchova|dětský domov se školou

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/93092

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-369924


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-12-07, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share