Název: Chápání pojmů obsah a objem u žáků základní školy
Překlad názvu: Conceptions of area and volume of pupils at the elementary school
Autoři: Tůmová, Veronika ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Coufalová, Jana (oponent) ; Kubáček, Zbyněk (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chyby; geometrická představivost; hypotetická učební trajektorie; multiplikativní uvažování; objem; Obsah; reprezentace; strukturace prostoru; Area; errors; hypothetical learning trajectory; multiplicative thinking; representations; spatial abilities; structuration of space; volume

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/92198

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-368722


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet