Název: Využití archetypu hrdiny v marketingové komunikaci značky Nike
Překlad názvu: The Hero Archetype in Nike Marketing
Autoři: Feiglová, Michaela ; Charvát, Martin (vedoucí práce) ; Hájek, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Klíčová slova: archetyp; komunikace; marketing; sémiotická analýza; sémiotika; archetype; communication; marketing; semiotics; semiotics analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/91997

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-368504


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet