Original title: Analýza procesu vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením se zaměřením na inovativní výukové metody, moderní digitální technologie a formativní speciálněpedagogické terapie
Translated title: Analysis of the process of education of pupils with moderate mental disabilities focusing on innovative teaching methods, modern digital technologies and formative special pedagogical therapies
Authors: Renfusová, Libuše ; Zemková, Jaroslava (referee)
Document type: Rigorous theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: alternative and augmentative communication system; education of pupils with mental disabilities; extracurricular activities; inclusion; mental disability; modern digital technologies; pupil; special pedagogical therapies; special primary school; supporting pedagogical and rehabilitation methods; teacher; tools; traditional and innovative teaching methods communication methods; inkluze; inovativní výukové metody; komunikace; mentální postižení; mimoškolní aktivity; moderní digitální technologie; podpůrné pedagogické metody; pomůcky; rehabilitační metody; speciálněpedagogické terapie; systém alternativní a augmentativní komunikace; tradiční výukové metody; učitel; vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením; začleňování; základní škola speciální; žák

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/91618

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-368365


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Rigorous theses
 Record created 2017-10-30, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share