Název:
Reklamní kampaň náborové akce Týden hokeje na Facebooku
Překlad názvu:
Advertising campaign of the event Týden hokeje on Facebook
Autoři:
Veselá, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Švábová, Hana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Reklamní kampaň náborové akce Týden hokeje na Facebooku Cíle: Hlavním cílem práce je příprava, realizace a analýza výsledků reklamní kampaně na Facebooku určena akci Týden hokeje, která se koná v rámci čtyřletého projektu Českého svazu ledního hokeje Pojď hrát hokej. Metody: Metody této diplomové práce se týkají dvou oblastí, a to reklamy na Facebooku a kvalitativního výzkumu. Kvůli specifickému odvětví reklamy na Facebooku byl v této diplomové práci vytvořen návod postupu tvorby reklamní kampaně na sociální síti Facebook, při kterém bylo využito nástroje pro reklamu Power Editor. Pro vyhodnocení reklamní kampaně bylo využito výsledků výkonnostních metrik plynoucích z analytického nástroje Power Editor, jejichž výčet byl definován na základě výzkumných otázek. Data metrik byla zpracována pomocí programu Microsoft Excel. Pro shrnutí všech kanálů marketingové komunikace projektu a začlenění reklamní kampaně na Facebooku do jejich výčtu byl proveden kvalitativní výzkum v podobě neformálního rozhovoru s manažerem projektu. Výsledky: Výsledkem této práce je vytvoření základního stavebního kamene pro tvorbu reklamních kampaní na Facebooku pro další náborové akce Týden hokeje, vytvoření návodu na tvorbu reklamní kampaně na Facebooku a předložení zpětné vazby a detailní analýzy výsledků první...Title: Advertising campaign of the event Týden hokeje on Facebook Purpose: The main objective of this thesis is to prepare, implement and analyze the results of the Facebook advertising campaign for the event Týden hokeje, which is a part of the four-year project of the Czech Ice Hockey Association called Pojď hrát hokej. Methods: Methods in this thesis relate to two areas: advertising on social network called Facebook and qualitative research. Due to the specifics of Facebook advertisements this thesis also provides instructions for creating an advertising campaign on this network using the tools of Power Editor software. Efficiency metrics provided by Power Editor were used to evaluate the campaign on the grounds of given research queries, whereas Microsoft Excel was used to process the data of the metrics. In order to summarize all channels of marketing communication of the project and to incorporate the Facebook campaign into their enumeration, a qualitative research in the form of an informal interview with the project manager was carried out. Results: As a result, this thesis brings a stepping stone for creating Facebook advertising campaigns connected with further promotion of the event Týden hokeje. A manual for creating other campaigns is included, together with the feedback and detailed...
Klíčová slova:
Facebook; hokej; internetová reklama; Internetový marketing; marketingová komunikace; sociální sítě; sport; Facebook; hockey; internet advertising; Internet marketing; marketing communications; social networks; sports