Název:
Bojiště pro virtuální autonomní roboty
Překlad názvu:
Battlefield for Virtual Autonomous Robots
Autoři:
Sejkora, Vojtěch ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Kruliš, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Programování se ve většině případů vyučuje na matematicky motivovaných příkladech, které nedokáží zaujmout všechny studenty. Proto v minulosti vzniklo mnoho projektů, které se snaží vyučovat programování pomocí her. Cílem této ba- kalářské práce bylo vyvinout hru, v které by mohli studenti mezi sebou soupeřit v programování virtuálních robotů, a tak si osvojit základy programování. Součástí bakalářské práce je několik typů her, zobrazování průběhu zápasu a mechanismus k přidání překážek na mapu. Dále tato bakalářská práce obsahuje také návod, jak pracovat s tímto projektem a programovat virtuální roboty. 1In most cases, programming is taught using mathematically motivated exam- ples, which are not attractive for all students. As a result, there have been many projects in the past that aimed to teach programming through games. A goal of this Bachelor's thesis was to develop a game in which students can compete with each other in programming virtual robots, and thus gain basic programming skills. This Bachelor's thesis contains several types of games, a visualization of the game and a mechanism for adding obstacles to the map. Futhermore, it contains a manual describing how to use this project and develop new virtual robots. 1
Klíčová slova:
autonomní roboti; programování; virtuální prostředí; autonomous robots; programming; virtual enviroment