Název:
Strategická analýza
Překlad názvu:
Strategic analysis
Autoři:
Senft, Tomáš ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Mikan, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je vypracování strategické analýzy společnosti Al-Namura s.r.o. Tento podnik se zabývá výrobou nealkoholických nápojů a velkoobchodem s nápoji. V První části jsou představeny teoretické pojmy a základní postupy při tvorbě strategické analýzy. V druhé části jsou tyto postupy aplikovány při tvorbě strategické analýzy vybrané společnosti. Díky těmto metodám zjišťujeme příležitosti a hrozby a silné a slabé stránky. Výsledky jednotlivých analýz jsou následně aplikovány do SWOT analýzy, na jejíž základě jsou vypracována strategická doporučení.The aim od this bachelors thesis is to create a strategic analysis of the company Al-Namura s.r.o. This company is focused on producing non-alcoholic beverages and wholesale with beverages. In the first part of the thesis teoretical terms and basic processes of strategic analysis are introduced. In the second part these processes are applied to create the strategic analysis of the company. Thanks to these metods we identify opportunities and threats and strengths and weaknesses. Results of each analysis are apply in SWOT analysis, which give us basics to create strategic recommendations.
Klíčová slova:
Finanční analýza; Hodnototvorný řetězec; PEST anaýza; Porterův model pěti sil; Strategická analýza; Strategie; SWOT analýza; financial analysis; PEST analyst; Porter´s five force analysis; Strategic analysis; Strategy; SWOT analysis; value chain
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70396