Název:
Analýza nástrojů PR vybrané společnosti
Překlad názvu:
Analysis of public relations tools of selected company
Autoři:
Šroufková, Lenka ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zpracována na téma Analýza nástrojů PR vybrané společnosti. Zkoumanou firmou je PT-servis konzervárna spol. s r.o., konkrétně její značka REKORD, pod kterou jsou vyráběny masové konzervy a vegetariánské pomazánky. Hlavním cílem této práce je ověření správné definice cílových skupin pomocí dotazníkového průzkumu. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti public relations. Praktická část analyzuje vhodnost zvolených cílových skupin pro PR. Praktická část využívá výsledky realizovaného průzkumu.The theme of this master thesis is Analysis of public relations tools of selected company. PT-servis konzervárna spol. s.r.o. is the studied company, specifically its brand REKORD, whose range of products includes canned meat and vegetarian spreads. The main objective of this paper is to verify the correct definition of target groups using questionnaire survey. The theoretical part presents the findings from the field of public relations. The practical part analyzes the suitability of selected target groups for PR. The practical part uses the results of the realized survey.
Klíčová slova:
cílová skupina; masové konzervy; Public relations; spotřební chování; canned meat; consumer behavior; Public relations; target group
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/54751