Název:
Vliv sociálních medií na společnost Answear cz.
Překlad názvu:
Social Media effect on Answear CZ company
Autoři:
Zuková, Nela ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce Přínos sociálních médií ve společnosti Answear CZ se zaměřuje na problematiku sociálních médií, jejich užití v marketingu, zejména on-line marketingu, možnosti jejich využití a jejich potenciál z hlediska přínosů jak obchodních, tak marketingových. Teoretická část se věnuje vymezení marketingu, on-line marketingu, internetového obchodu a sociálních médií jako Facebook, Instagram, Twitter a další. V praktické části je rozebrána strategie vybrané společnosti na sociálních médiích a jejích přínos.The dissertation Social Media effect on Answear CZ company focuses on marketing and on-line marketing issues and social media potential in terms of business performance and marketing awareness. In the theoretical part, a marketing and on-line marketing will be defined and described, followed by social media and possibilities of their application in business, such as Facebook, Instagram, Twitter and others. In practical part, a social media strategy of Answear CZ company will be presented, discussed and evaluated as well as its effect.
Klíčová slova:
Facebook; on-line marketing; social media; Facebook; on-line marketing; social media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68802