Název: S-publishing na českém trhu
Překlad názvu: S-publishing on the Czech market
Autoři: Linhartová, Nikola ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Horáková, Helena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální strategie; komunikační mix; konkurence; marketing; PIM systémy; S-publishing; segmentace; SWOT analýza; communication mix; competition; digital strategy; marketing; PIM systems; S-publishing; segmentation; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68827

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361149


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet