Název:
Marketingové využití sítě Instagram
Překlad názvu:
Marketing on Instagram
Autoři:
Florián, Patrik ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se věnuje marketingovému využití sociální sítě Instagram. Přibližuje fungování a principy aplikace a popisuje chování komerčního subjektu v rámci Instagramu. Na konkrétní firmě analyzuje ukázkový případ firemního užití této sociální sítě. Na dalších praktických příkladech popisuje dílčí cíle marketingové komunikace na Instagramu a analýzu jejich výsledků. Na základě zjištěných informací podává obecný návod, jak aplikaci v marketingové komunikaci úspěšně využívat.The thesis focuses on the marketing benefits of using social network Instagram. It describes the functions of the app and the usage of commercial subjects. The thesis demonstrates the successful model by using the best practise method. On other example cases, readers can learn how to implement partial marketing goals and how to analyse outcome data. Based on the gained information, it suggests a general instruction, how to successfully use Instagram as a marketing tool for companies and other projects.
Klíčová slova:
instagram; marketing; sociální sítě; instagram; marketing; social media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69505