Název:
Strategic communication of Olympique Lyonnais
Překlad názvu:
komunikační strategie Olympique Lyonnais
Autoři:
Rey, Quentin ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] Introduction 1. The football market and its characteristics 1.A. History and development of football 1.B. European football market: size, value and trends 2. The communication strategy and approach of Olympique Lyonnais 2.A. Olympique Lyonnais history and current situation 2.B. OL external and competitive environment 2.C. Olympique Lyonnais communicative strategies 3. Overall view, answer to research question and analysis Conclusion1 vlastnosti fotbalového trhu 2 stratégie komunikace klubu Olympique Lyonnais 3. Široký pohled a řešení výzkumný otázky, závěr analýzy
Klíčová slova:
Football; komunikace; Olympique Lyonnais; Communication; Football; Olympique Lyonnais
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71212