Original title:
Marketingová strategie uvedení produktu Managed wifi v segmentu B2B
Translated title:
Marketing strategy of Managed WiFi on B2B market
Authors:
Bönischová, Sandra ; Postler, Milan (advisor) ; Křešťák, Tomáš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato práce zkoumá marketingovou strategii, která byla použita při uvedení produktu Managed WiFi od O2 Czech Republic a.s. na trh firemních zákazníků. Na základě průzkumu byly zjišťovány kritické body této marketingové strategie. Hlavním přínosem práce jsou návrhy a doporučeními na její vylepšení.This diploma thesis explores the marketing strategy that was used when launching Managed WiFi from O2 Czech Republic a.s. on B2B market. Based on the survey, the critical points of this marketing strategy were identified. The main benefits of the thesis are suggestions and recommendations for its improvement.
Keywords:
managed WiFi; marketing strategy; telecommunications; managed WiFi; marketingová strategie; telekomunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/71217