Název:
Exportní strategie vybraných italských módních značek pro Českou republiku
Překlad názvu:
Exporting strategies of selected Italian fashion brands in the Czech Republic
Autoři:
Vrbicová, Anežka ; Hinčica, Vít (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je identifikovat a zhodnotit exportní strategie vybraných firem dovážejících italské módní zboží do České republiky. Při jeho naplňování budou mj. porovnány obchodní metody, které při vstupu na trh dané firmy použily. Práce je rozdělena do tří samostatných kapitol. První část prezentuje možnosti vstupu firem na zahraniční trhy a podmínky zahájení činnosti v rámci českého trhu. Druhá část práce nabídne komparaci podmínek podnikání na českém a italském trhu a poukáže na současné výzvy, kterým italský módní průmysl čelí. Závěr práce je věnován vyhodnocení dotazníkového šetření, sestaveného za účelem analýzy metody vstupu oslovených firem na český trh a rovněž analýzy jejich současného působení na trhu. Z nashromážděných údajů je poté sestavena prognóza budoucího vývoje exportních strategií italských módních značek na českém trhu.The aim of this bachelor thesis is to evaluate export strategies of selected companies importing Italian fashion goods to the Czech market. Along with fulfilling this aim, this thesis also compares the various forms of entry to the foreign market, which were used by those companies. Furthermore, this thesis is divided into three parts; the first part presents the possible forms of entry to the foreign markets and condition which must be met to enter Czech market. Second part is comparing conditions of doing business in Italy and in the Czech Republic. Additionally, the chapter will explain current challenges faced by Italian fashion industry. The final part is dedicated to the evaluation of a questionnaire which was carried out to analyze the forms of entry to the Czech market used by selected companies and their current situation on the market. Moreover, based on the analysis of the questionnaire, the chapter predicts future development of the export strategies of companies importing Italian fashion goods to the Czech market.
Klíčová slova:
formy vstupu na zahraniční trh; Itálie; ČR; Czech Republic; exporting strategies; Italy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68895