Název:
Marketingová komunikace společnosti Sephora
Překlad názvu:
Marketing Communication of Sephora
Autoři:
Szabó, Nikola ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Manová, Miroslava (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá současnou marketingovou komunikací společnosti Sephora na českém trhu. Primárním cílem práce je analyzovat účinnost komunikační strategie společnosti na českém trhu s kosmetikou, který se v současnosti rychle rozvíjí. Toho cíle je dosahováno pomocí analýzy PEST, analýzy SWOT, analýzy konkurenčního prostředí na českém trhu a vlastního dotazníkového šetření. Výstupem práce je nejen zhodnocení účinnosti současné marketingové komunikace, ale i vlastní návrh a doporučení na novou komunikační strategii.This bachelor thesis deals with Sephora's current marketing communication on the Czech market. The primary objective of the thesis is to analyze the effectiveness of the communication strategy of the company on the Czech cosmetics market, which is currently developing rapidly. This objective is achieved through PEST analysis, SWOT analysis, analysis of the competitive environment on the Czech market and questionnaire survey. The output of the thesis is not only the evaluation of the effectiveness of the current marketing communication, but also the proposal and recommendation for a new communication strategy.
Klíčová slova:
komunikace; marketing; Sephora; comunication; marketing; Sephora
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69133