Název: Didaktická analýza tématu mezinárodní marketing a značky
Překlad názvu: Didactic analysis of the topic of international marketing and brands
Autoři: Hnyková, Andrea ; Langer, Tomáš (vedoucí práce) ; Králová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: didaktická analýza; marketing; mezinárodní marketing; případová studie; značky; brands; case study; didactic analysis; international marketing; marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70601

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359909


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet