Název:
Analýza komunikace influencerů z pohledu brand marketingu
Překlad názvu:
Influencer Communication Analysis From A Brand Marketing View
Autoři:
Kotenová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Influencer marketing prošel v posledních letech výrazným vývojem směrem k sociálním sítím. Oblast influencerů, kteří mají sílu ovlivňovat skrze své kanály, se tak stala důležitější součástí marketingové komunikace firem. Cílem práce je analýza prvků komunikace influencera na YouTube a Instagramu ve spolupráci se značkami. Práce se zabývá vypozorováním typických znaků, tendencí a měřením efektivnosti kampaní na konkrétních aktuálních příkladech největších českých influencerů.Influencer marketing passed through a significant development toward social media in last few years. Influencers, who are in power to influence through their channels, grew into more important part of brand marketing communication. The purpose of this thesis is an analysis of typical signs, tendencies and measurements of campaigns on certain current examples of biggest czech influencers.
Klíčová slova:
influencer marketing; influenceři; Instagram; sociální sítě; YouTube; brand marketing; influencer marketing; influencers; Instagram; social media; YouTube
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70440