Original title:
Ether – Analýza české designérské značky a její rozvoj na českém a zahraničním trhu
Translated title:
Ether – The analysis of the czech designer brand and its development on czech and foreign markets
Authors:
Jamborová, Nikola ; Hucková, Barbara (advisor) ; SAnická, Lenka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Analýza lokální módní značky ether z pohledu konkurence, marketingových nástrojů typických pro módní odvětví ale i mimo něj. Pohled na způsoby propagace na českém trhu a možnosti distribučních kanálů. Je možné, aby lokální značka se mohla dostat do povědomí široké veřejnosti a zaujala i zahraniční trhy?The analysis of local fashion brand ether in terms of competition, marketing assests not only typical for fashion industry and ways of promotion within the czech market and choice of distribution
Keywords:
Brand; Design; Distribution channel; Fashion; SWOT analysis; Target group; Cílová skupina; Design; Distribuční kanál; Móda; SWOT analýza; Značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/70428