Název:
Internetový marketing kulturní instituce
Překlad názvu:
Internet Marketing of Cultural Non-profit Organization
Autoři:
Pláteníková, Hana ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Mathauserová, Hana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním dvou nástrojů marketingu na internetu: Pay per click reklamou v AdWords a reklamou na sociální síti Facebook. Teoretická část popisuje internetový marketing jako komplexní systém, charakterizuje specifické výhody a omezení jednotlivých vstupních kanálů a aktuální trendy ve vývoji. V praktické části jsou doporučené postupy aplikovány na reklamní kampaň kulturní instituce Divadla D21. Následně jsou výkony jednotlivých nástrojů vyhodnoceny z hlediska zvýšení návštěvnosti a dosažení konverze pomocí Google Analytics. V závěru práce jsou na základě zhodnocení dopadu reklam, SEO optimalizace a webdesignu poskytnuta doporučení pro zvýšení efektivnosti internetového marketingu kulturní instituce.The thesis deals with characterization and comparison of two marketing tools on the Internet: Pay per click advertising in AdWords and advertising on the social media network Facebook. The theoretical part describes internet marketing as a complex system; it characterizes the specific advantages and limitations of individual input channels and current trends in their development. In the practical part, the best practices are applied to the advertising campaign of the cultural non-profit organization, the D21 Theater. Subsequently, the performance of each tool is evaluated within increased sessions and conversions in Google Analytics. At the end of the thesis, the recommendations are implemented to increase the effectiveness of the internet marketing of a cultural institution, based on the impact of advertisements and assessment of SEO optimization and web design.
Klíčová slova:
Facebook Ads; míra konverze; PPC; výkonnostní marketing; webová analytika; conversion rate; Facebook Ads; performance marketing; PPC; web analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70540