Original title:
Podnikateľský plán
Translated title:
Business plan
Authors:
Talánová, Mária ; Krause, Josef (advisor) ; Špička, Jindřich (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom tejto diplomovej práce je vypracovanie podnikateľského plánu pre už existujúci social cashback webový portál a overenie jeho životaschopnosti. Práca je rozdelená na dve časti. Teoretická časť definuje základné pojmy ako podnikanie a podnik, podnikateľský plán a jeho súčasti. V praktickej časti nájdeme popis konkrétnej podnikateľské príležitosti a analýzu faktorov majúcich vplyv na jej budúci vývoj vrátane finančného plánu. Na základe zistených údajov a vypracovaného podnikateľského plánu sa neodporúča pokračovať v projekte z dôvodu negatívnych výsledkov finančných ukazovateľov ako aj rozličných metód hodnotenia investícií (metóda čistej súčasnej hodnoty, vnútorného výnosového percenta).Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu pro již existující cashback webový portál a ověření jeho životaschopnosti. Práce je rozdělená na dvě části. Teoretická část definuje základní pojmy jako podnikání a podnik, podnikatelský plán a jeho součásti. V praktické části nalezneme konkrétní popis podnikatelské příležitosti a analýzu faktorů majících vliv na její budoucí vývoj včetně finančního plánu. Na základě zjištěných údajů a vypracovaného podnikatelského plánu se nedoporučuje pokračovat v projektu z důvodu negativních výsledků finančních ukazatelů, jako aj rozličných metod hodnocení investic (metody čisté současné hodnoty, vnitřního výnosového procenta a doby návratností investic).The aim of this diploma thesis is to prepare a business plan for an already existing social cashback web portal and to verify its viability. The thesis is divided into two parts. The theoretical part defines basic terms such as business and entrepreneurship, business plan and its components. In the practical part, you will find a concrete description of the business opportunity and analysis of the factors influencing its future development, including financial plan. Based on the results and the business plan, it is not recommended to continue the project due to the negative results of financial indicators and various methods of investment evaluation (net present value, internal rate of return).
Keywords:
analysis of target markets; business plan; financial plan; social cashback; analýza cílových trhů; finanční plán; podnikatelský plán; social cashback
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/70492