Název:
Online marketing vybrané firmy
Překlad názvu:
Online marketing of firm
Autoři:
Lazareva, Ekaterina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je provést analýzu současného stavu firmy a jejích marketingových aktivit na internetu (využití SEO, PPC reklamy, aktivity na sociálních sítích, návštěvnost webu) zhodnotit jejich účinnost a adekvátnost zvolených postupů. Také zhodnotit, zda je zvolená strategie v souladu s podnikatelskými a marketingovými cíli firmy. V rámci práce je provedena analýza online komunikace konkurenčních firem na českém trhu. Na základě provedených analýz byly předloženy doporučení a návrhy na zlepšení efektivity nástrojů online marketingu.The aim of this master thesis is to analyze the current state of the companys marketing activities on the Internet (using the SEO PPC advertising social networks activities web traffic) and evaluate effectiveness of online marketing strategy. Thesis includes analysis of online communication of competitors companies on the Czech market. Basing on these analyzes recommendations and suggestions for improving the effectiveness of online marketing tools were presented.
Klíčová slova:
Online marketing; PPC; sociální média; Online marketing; PPC; SEO
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70547